Odzież reklamowa z nadrukiem w marketingu hipermarketów

Odzież reklamowa z nadrukiem
Odzież reklamowa z nadrukiem

Współcześnie większość firm stara się promować w sposób innowacyjny. Daje to szansę na pozyskanie większej liczby nowych klientów, bowiem innowacyjne działania marketingowe przykuwają uwagę większej liczby ludzi. Jakie przykłady takiej innowacyjnej reklamy można podać? Dobrą egzemplifikacją może być dystrybucja gadżetów reklamowych różnego rodzaju. Przedmioty te, charakteryzując się atrakcyjnym wyglądem oraz licznymi innymi walorami, przykuwają uwagę potencjalnych klientów w sposób bardzo skuteczny. Oczywiście jest to jedna z form reklamy masowej, na którą pozwolić sobie mogą jedynie większe firmy, takie jak hipermarkety. Dystrybucja przez nie gadżetów reklamowych przybiera różne formy. Jak konkretnie można to przedstawić?

Warto podać przykład takich gadżetów, w celu udzielenia odpowiedzi na powyższe pytanie w sposób precyzyjny. Przykładem niech będzie odzież reklamowa z nadrukiem, ponieważ wykorzystać tu można różne elementy odzieży – koszulki, bluzy, spodnie, kurtki, czapki, itp. Sam nadruk też jest ważny, powinien przedstawiać logo i nazwę danego hipermarketu, a także krótsze lub dłuższe hasło reklamowe. Może też być uzupełniony o motywy graficzne, dodające gadżetowi uroku.

Najważniejsza jest jednak dystrybucja. Otóż odzież reklamowa z nadrukiem może być dystrybuowana poprzez rozdawanie na terenie samego hipermarketu. Może to wyglądać na jeden z dwóch sposobów. Po pierwsze, gadżet taki może być wręczany jako upominek dla tych, którzy dokonali konkretnych zakupów w hipermarkecie, lub wydali na ten cel odpowiednio wysoką kwotę. Po drugie, gadżet może być dostępny dla każdego, jako zachęta do przychodzenia do hipermarketu jak najczęściej. Oczywiście każdy kto przyjdzie, zdecyduje się prawdopodobnie coś kupić.

Wreszcie Odzież reklamowa z nadrukiem hipermarketu może być rozdawana po prostu przechodniom na ulicach, ewentualnie wśród uczestników różnego rodzaju imprez plenerowych, w tym sportowych i kulturalnych. Imprez takich jest sporo, a hipermarkety często bywają ich sponsorami. Zatem jest to dodatkowa okazja do reklamowania się. Jeśli natomiast chodzi o rozdawanie przechodniom na ulicach, wybiera się na to miejsca ruchliwe, jak główne skrzyżowania miast, centra handlowe, itp.